Pages

Friday 20 September 2013

Legian Kriyamaha Villa Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Legian Kriyamaha Villa. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Legian Kriyamaha Villa Review
Legian Kriyamaha Villa

Alamat : Legian Kriyamaha Villa, Legian, Indonesia

Rating : 8.4



Legian Kriyamaha Villa Hanya 5 menit berkendara dari daerah Seminyak yang trendi, Legian Kriyamaha Villa menyediakan spa dan vila-vila yang mewah dengan kolam renang dan hot tub pribadi. Tersedia layanan kamar dan pijat. Anda dapat mengakses Wi-Fi secara gratis di seluruh area akomodasi.Legian Kriyamaha Villa berjarak 7 menit berkendara dari Pantai Double Six, 10 menit berkendara dari Warung Made Restaurant, dan 15 menit berkendara dari Bandara Internasional Ngurah Rai.Masing-masing vila memiliki dapur lengkap, ruang makan, dan ruang tamu dengan TV layar datar dan pemutar DVD. Brankas pribadi dan kamar mandi pribadi dengan perlengkapan mandi gratis tersedia di kamar tidurnya yang ber-AC.Fasilitas penitipan bagasi, meja depan 24-jam, dan layanan binatu adalah di antara berbagai kenyamanan yang tersedia di akomodasi. Staf di meja layanan wisata dapat mengatur wisata sehari, penyewaan kendaraan, dan antar-jemput bandara dengan dikenakan biaya.Santapan untuk dinikmati di dalam kamar tersedia melalui layanan kamar, yang menawarkan pilihan masakan Indonesia dan Barat.


Legian Kriyamaha Villa ReviewLegian Kriyamaha Villa ReviewLegian Kriyamaha Villa Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Legian Villas Bali | Bali Private Holiday Villas
Discover Balinese culture , great restaurants and trendy nightlife and shoping while enjoy your holiday at Legian Kriyamaha Villa Seminyak.

Seminyak Private Villas | Holiday Villa Rental in Seminyak, Bali ...
Villa Kriyamaha in Legian is a stylish lifestyle boutique resort located in dynamic Seminyak, Bali's most popular neighbourhood. Discover Balinese culture ,

Legian Villas from $107.00 | FlipKey - Vacation Rentals Beach ...
Legian Kriyamaha Villa is a stylish lifestyle boutique resort located in dynamic Legian area (between Seminyak and Kuta area), Balis most popular neighborhood .

Bali Holiday Villas I What's New
Discover Balinese culture , great restaurants and trendy nightlife and shoping while enjoy your holiday at Legian Kriyamaha Villa Seminyak.

The Villas Seminyak | Private Villas in Seminyak Bali, Bali ...
Kriyamaha Villa, Legian: bedroom : 1: rates starting from: US$ 160 NET: Villa Kriyamaha in Legian is a stylish lifestyle boutique resort located in dynamic Seminyak

One bedroom villa - Seminyak Forum - TripAdvisor
Have a look at Legian Kriyamaha Villa. The have 11 units of 1 BR Villa. I think the rate is less than 200. Reply. Report inappropriate content . perthwobbin1. perth.

Up to 70% off Legian Hotels at Wotif.com
Save up to 70% on Legian hotels when you book via Wotif.com. Access to deals from 104 hotels. Why not, when you can Wotif.

O-CE-N Bali by Outrigger Bali Indonesia - Best discount hotel rates
JI Arjuna 88X Legian, Kuta, Legian, Bali, Indonesia 8061 (Show on map) Book now! D'Wina Villa Kuta. Anemalou Villas and Spa Seminyak. Legian Beach Hotel.

Ananta Legian Hotel: Special deals from AsiaWebDirect.com
Great deals for Ananta Legian Hotel from USD 57. Real customer reviews. Book online with the hotel specialists.

Booking.com: Tonys Villa Bali , Seminyak, Indonesia - 42 Guest ...
Tony's Villa is strategically located in Seminyak, only 7 minutes walk from Petitenget Beach.


0 comments:

Post a Comment