Pages

Monday 21 October 2013

Space At Bali Villas Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Space At Bali Villas. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Space At Bali Villas Review
Space At Bali Villas

Alamat : Space At Bali Villas, Seminyak, Indonesia

Rating : 9



Space At Bali Villas Kontemporer namun tropis, Space At Bali Villas menyediakan vila-vila ber-AC yang luas dengan kolam renang outdoor pribadi dan Wi-Fi gratis. Berjarak 5 menit jalan kaki dari beragam toko dan restoran di Seminyak, properti ini juga memiliki fasilitas barbekyu dan pijat santai.Menghadap taman lanskap, semua vila bergaya Bali yang modern dilengkapi dengan ruang tamu yang luas, TV layar datar, dan pemutar DVD. Kamar mandi dalamnya memiliki bathtub dan rainshower. Anda dapat bersantai di tepi kolam renang atau berlatih yoga.Space At Bali Villas dapat dicapai dalam 10 menit jalan kaki dari Pantai Seminyak dan 25 menit berkendara dari Bandara Internasional Ngurah Rai. Tersedia tempat parkir gratis di properti.Semua vila dilengkapi dengan pelayan pribadi yang dapat membantu mengatur layanan antar-jemput ke daerah sekitarnya, penyewaan sepeda, atau layanan binatu. Koran harian dan layanan penitipan anak juga tersedia.Makanan dapat disiapkan di vila oleh staf resor. Hidangan ala carte atau set menu khas Indonesia dan Amerika juga tersedia. Anda juga dapat memesan jus yang sehat atau koktail yang menyegarkan.


Space At Bali Villas ReviewSpace At Bali Villas ReviewSpace At Bali Villas Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Space at Bali - A Space to call your own
Space at Bali, is delighted to announce the addition of 5 new one bedroom villas. Each have a large bedroom positioned at one side of the main relaxing space with

Space at Bali - Villa Location
Two Bedroom Private Villas near Restaurant and Shopping District of Seminyak, Bali

Bali Luxury Private Villas
Discover the privilege of staying in a luxury private villa in Bali - more space, privacy, home comforts and personalized service.

Bali Villas
Rental of the most beautiful villas in Bali Indonesia, better villas - better deals!

Bali Villa for Rental in Seminyak - Serene Villas
Balis Best Villas in Seminyak. All our villas incorporate modern contemporary design combined with open air living, large garden and pool areas creating a unique

Affordable / Luxury Bali Villas & Bali Private Vacation rentals
Cheap & Luxury Bali villa vacation rentals for your holiday in Bali , Seminyak private villas from USD 60 to USD 450. Also available Bali car rentals and Bali activities.

Ranadi Villa Seminyak | Bali Villas Seminyak
Ranadi Villa Seminyak is a luxury private pool villas perfect for people who want to spend their holiday, honeymoon or just for leisure visit to Bali.

Specialists in Bali Villas Vacation & Holiday Rentals
Bali Villas from Bali Holiday Villas offering an extensive range of holiday homes and private vacation rentals in Bali.

Cheap Bali Villas
Search no further! Click here now for a vast selection of cheap villas in Bali, all villas with private pool.

Bali Villa in Seminyak | Nyuh Bali Villas Seminyak
Seminyak Villas - Nyuh Bali Villas in Seminyak is a luxury Bali Villas a prime location in the heart of Seminyak, Kuta Bali


0 comments:

Post a Comment