Pages

Monday 28 October 2013

Villa Teman Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Villa Teman. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Villa Teman Review
Villa Teman

Alamat : Villa Teman, Lovina, Indonesia

Rating : 8.8



Villa Teman Villa Teman yang berlokasi di Lovina ini menawarkan vila-vila yang luas dengan kolam renang pribadi dan dapur. Cuma 5 menit jalan kaki ke Pantai Lovina, akomodasi ini menawarkan spa, internet gratis, dan parkir gratis. Layanan binatu tersedia secara gratis.Vila-vila elegannya menampilkan dekorasi bergaya Bali yang modern dan ruang tamu terbuka yang besar. Masing-masing vila lengkap ini memiliki 2 kamar tidur, halaman, dan kamar mandi dengan fasilitas shower. TV dan area tempat duduk dengan sofa juga terdapat di vila.Pilihan rekreasinya mencakup pijat relaksasi di spa, atau bermalas-malasan di pantai. Wisata sehari, kegiatan olahraga air, dan antar-jemput bandara bisa direncanakan di meja layanan wisata.Teman Villa terletak 1 jam berkendara dari Air Terjun Gitgit dan 1,5 jam berkendara dari Gili Manuk. Dibutuhkan waktu 4 jam berkendara menuju Bandara Internasional Ngurah Rai dari vila.


Villa Teman ReviewVilla Teman ReviewVilla Teman Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Villa Teman (Lovina Beach, Bali): See 33 Reviews and 29 Photos ...
Villa Teman, Lovina Beach: See 33 traveller reviews, 29 candid photos, and great deals for Villa Teman, ranked #1 of 30 Speciality lodging in Lovina Beach and rated 5

Villa Teman (TMN) - St Barts Blue
Villa Teman is located on the heights above St Jean, St. Barts. You are invited to the most sensual and unique property on Saint Barthelemy, if not in the Caribbean.

Luxury Villa Rentals In Bali with ChilloutBali.com
Teman Desa Villas from USD320+ per night. Boutique group of 4 villas. 2, 3 and 4 bedrooms located in Perenenan Village, Canggu. Villa Tujuh From USD500+ per night.

St. Barts Villas and St. Barts Villa Rentals | Villas Caribe
Why choose Villas Caribe when searching for a villa rental? Here's Why! Let's Be Social. Link with us via your social networks. or. Visit us on our Blog. Contact Us.

St. Barts Villas and St. Barts Villa Rentals | Caribbean Villas
Villa Wickie - WIK. Gustavia, St. Barts. 6 bedrooms, 6 ensuite. Starting at $ 4,285.71 /nt. Flamands Beach Villa -

St. Barts villa rentals: St. Barts vacation rentals - St. Barts villas
CaribbeanWay provide you with an extensive collection of St. Barts villas. Find your St. Barts villa rentals and villas in St. Barts for sale here.

3 Bedroom Villa Rental in Legian, Bali, Indonesia - 3 BR VILLA ...
Description from the owner. Villa Oria Dua is a brand new 3 bedroom villa is in a fantastic location, just 20m off the main Legian Seminyak strip.

Teman Desa Villas (Bali/Canggu): See 24 Reviews and 39 Photos ...
Teman Desa Villas, Bali: See 24 traveller reviews, 39 candid photos, and great deals for Teman Desa Villas, ranked #34 of 91 Speciality lodging in Bali and rated 4.5

Twin Brother Designers Teman and Teran Evans's Fort Greene ...
Teman Chose This Yellow Teran Went for White Even identical-twin designers living together need a little space to call their own.

villabatu.com : Pilihan Villa Terbaik di Kota Batu Malang
Berlibur bersama teman teman, keluarga, Mengingat pada hari-hari libur cukup banyak tamu dan clients setia berencana untuk menginap dan bersantai di villa kami,


0 comments:

Post a Comment