Pages

Wednesday 13 November 2013

Kamandhani Cottage Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Kamandhani Cottage. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Kamandhani Cottage Review
Kamandhani Cottage

Alamat : Kamandhani Cottage, Ubud, Indonesia

Rating : 8.1



Kamandhani Cottage Kamandhani Cottage berlokasi strategis di Ubud, dan memiliki kolam renang outdoor dan restoran. Semua kamarnya menawarkan pemandangan tropis yang hijau dari jendelanya yang besar dan balkon pribadi. Tersedia tempat parkir gratis bagi yang datang dengan berkendara.Kamandhani Cottage berjarak 15 menit jalan kaki dari Monkey Forest dan Puri Ubud, sementara Museum Blanco dapat dicapai dalam 15 menit jalan kaki. Akomodasi berjarak 1 jam berkendara dari Bandara Internasional Ngurah Rai.Masing-masing kamar ber-AC dan dilengkapi dengan TV kabel layar datar. Minibar, kulkas, dan ketel listrik juga tersedia. Kamar mandi dalamnya menyediakan bathtub dan perlengkapan mandi gratis.Anda dapat mencicipi berbagai hidangan Asia di restoran akomodasi. Hidangan juga bisa dinikmati dalam privasi kamar Anda.Buka hingga pukul 24:00, staf di meja depan dapat mengatur antar-jemput bandara dan perjalanan wisata dengan dikenakan biaya. Wi-Fi gratis tersedia di area lobi.


Kamandhani Cottage ReviewKamandhani Cottage ReviewKamandhani Cottage Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Booking.com: Kamandhani Cottage , Ubud, Indonesia - 106 Guest ...
Enjoying a strategic location in Ubud, Kamandhani Cottage has an outdoor pool and a restaurant on site.

Booking.com: Sri Ratih Cottages , Ubud, Indonesia - 477 Guest ...
Set amidst tropical greenery, Sri Ratih Cottages offers restful stays in charming Balinese-style rooms.

Bali: Detail Map - TripAdvisor - Reviews of Hotels, Flights and ...
Inside Bali: Detail Map - Before you visit Bali, visit TripAdvisor for the latest info and advice, written for travelers by travelers.

Bali: Nightlife - TripAdvisor - Reviews of Hotels, Flights and ...
Kamandhani Cottage. 24 Reviews. Last reviewed Oct 27, 2013 #444 of 1,317 specialty lodging in Bali; Griya Sunset Kuta Hotel. 1 review. Last reviewed Oct 25

Ubud Forum, Travel Discussion for Ubud, Indonesia TripAdvisor
Adi Cottages. 3.5 out of 5, 74 Reviews. Last reviewed 6 Oct 2013. Lokasari Bungalows Spa & Gallery. 3.5 out of 5, 11 Reviews. Last reviewed 2 Oct 2013. Nyoman Karsa

Bali Weather - Bali, Indonesia Forecast - TripAdvisor
Current and forecast weather conditions for Bali including seasonal information for travelers

Bumi Muwa Ubud (Bali): See 38 Reviews and 38 Photos - TripAdvisor
Kamandhani Cottage 24 reviews: Wenara Bali Bungalow 28 reviews: Adi Cottages. 3.5 out of 5, 74 reviews . Last reviewed 6 Oct 2013 Jati 3 Bungalows.

Up to 70% off Bali - Ubud Hotels at Wotif.com
Kamandhani Cottage: UBUD: from$50 /night: Book & Pay Securely: Umah Luung Villa UBUD, GIANYAR: from$103 /night: Book & Pay Securely: Hotel Alam Sari Keliki

Bali: Airport Taxi Fare - TripAdvisor - Holiday Reviews - Hotels ...
Inside Bali: Airport Taxi Fare - Before you visit Bali, visit TripAdvisor for the latest info and advice, written for travellers by travellers.

Bali: Culture - TripAdvisor - Reviews of Hotels, Flights and ...
Inside Bali: Culture - Before you visit Bali, visit TripAdvisor for the latest info and advice, written for travellers by travellers.


0 comments:

Post a Comment