Pages

Friday 30 August 2013

Conrad Bali Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Conrad Bali. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Conrad Bali Review
Conrad Bali

Alamat : Conrad Bali, Nusa Dua, Indonesia

Rating : 8.6



Conrad Bali Conrad Bali adalah sebuah resor tepi pantai yang mewah dengan akses ke pantai berpasir. Kolam renang outdoor yang sangat besar di resor ini tersedia 24 jam untuk Anda. Resor ini menawarkan Wi-Fi gratis di lobi dan layanan bus antar-jemput gratis ke kawasan berbelanja dan bersantap di Bali Collection.Kamar-kamar yang luas dilengkapi dengan balkon pribadi yang menghadap laut atau taman. Kenyamanan modern seperti menu bantal dan pembuat kopi gratis dapat dinikmati di semua kamar. Fasilitas hiburan dalam kamar mencakup TV kabel/satelit layar datar dan pemutar DVD.Conrad Bali dapat dicapai dengan berkendara 5 menit dari berbagai toko dan gerai makanan di Bali Collection. Resor ini berjarak 10 km dari area Kuta dan Bandara Internasional Ngurah Rai. Area Seminyak berjarak 18 km.Jiwa Spa menawarkan terapi kecantikan serta perawatan pijat yang istimewa. Dengan biaya tambahan, hotel ini juga menyelenggarakan wisata sepeda berpemandu, kelas yoga, dan olahraga air. Anda dapat mengikuti kelas gratis untuk belajar memasak hidangan lokal, menari, dan bahasa Indonesia.Pilihan sarapan prasmanan dan ala carte disajikan dalam latar outdoor di Suku Restaurant, sedangkan masakan Jepang yang unik dapat dinikmati di RIN. Masakan Mediterania dan seafood disajikan di Eight Degrees South yang terletak di tepi pantai. Hidangan ringan dan aneka minuman dapat dinikmati di East Bar dan Azure Bar.


Conrad Bali ReviewConrad Bali ReviewConrad Bali Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Conrad Bali | Bali Luxury Resort Hotel near Nusa Dua, Indonesia
Experience Conrad Bali, a luxury beachfront resort with spacious rooms, restaurants, spa and wedding facilities located near Nusa Dua, Bali in Indonesia.

Conrad Bali | 5 Star Bali Luxury Hotel | Nusa Dua, Indonesia
Conrad Bali offers 5 star luxury while staying in Bali. Enjoy your stay in this luxury Bali hotel.

Conrad Hotels & Resorts | Luxury Hotels, Resorts & Upscale ...
The Conrad Hotel offers upscale hotel rooms & suites in a resort setting. Experience individuality in a luxury hotel dedicated to upscale opulence.

Conrad Bali, Indonesia - Bali Hotels, Tours, Shopping, Nightlife ...
Conrad Bali is a luxury beachfront hotel boasting contemporary design, nestled within 6.8ha of tropical gardens with a 350m beachfront facing the Indian Ocean at the

Wedding Venues - Conrad Bali WBRS
INFINITY A magnificent purpose built glass triangular structure, floating in water and located on the beachfront with panoramic views of the shimmering Indian Ocean

Booking.com: Resort Conrad Bali , Nusa Dua, Indonesia - 84 Guest ...
Conrad Bali is a luxurious beachfront resort with access to the sandy beach. Its enormous outdoor pool is open to guests 24 hours.

Conrad Bali, Bali, Indonesia - Kiwi Collection
The Conrad Bali Resort and Spa in Bali, Indonesia offers large rooms, a huge spa, sprawling gardens, and an enormous beachfront. In this little corner of Bali, bigger

Conrad Bali - YouTube
Conrad Bali is a luxury beachfront hotel with contemporary design. It is nestled in 6.8 hectares of tropical gardens with 350 meters stretch of sandy beach.

Conrad Bali (Nusa Dua) - Resort Reviews - TripAdvisor
Conrad Bali, Nusa Dua: See 1450 traveller reviews, 1447 candid photos, and great deals for Conrad Bali, ranked #10 of 38 hotels in Nusa Dua and rated 4.5 of 5 at

Bali Accommodation - Nusa Dua Accommodation
Bali Accommodation for Nusa Dua and Tanjung Benoa. Instant Quote and Booking Service. Quality travel info.


0 comments:

Post a Comment