Pages

Monday 26 August 2013

Grand Nikko Bali Bali

Butuh akomodasi liburan di Bali Indonesia? Saya menyarankan anda untuk menginap di Grand Nikko Bali. Temukan ulasan hotel di Bali dan pilih hotel yang sesuai kriteria dengan anda.

Grand Nikko Bali Review
Grand Nikko Bali

Alamat : Grand Nikko Bali, Nusa Dua, Indonesia

Rating : 8.6



Grand Nikko Bali Berdiri di atas tebing yang menghadap Samudra Hindia, Grand Nikko Bali memiliki area pantai pribadi berpasir putih. Resor ini menawarkan 4 kolam renang outdoor yang terhubung, Wi-Fi gratis, dan tempat parkir gratis. Layanan antar jemput terjadwal gratis mengantarkan Anda ke Bali Collections dan Bali Galleria.Kamar-kamar Grand Nikko Bali yang luas menawarkan balkon dengan pemandangan taman yang tenang atau laut yang menawan. Setiap kamar dilengkapi TV layar datar dan fasilitas membuat teh/kopi. Beberapa kamar dilengkapi iPod dock dan pemutar DVD.Resor ini menyelenggarakan safari naik unta dan menyediakan perkemahan di hutan untuk anak-anak. Sebuah ruang kebugaran dan lapangan tenis tersedia untuk Anda yang ingin menjaga kebugaran tubuh, dan pijat yang memanjakan tersedia di spa. Anda juga dapat bersantai di kursi berjemur dan pondok pribadi.Di Grand Nikko Bali, Anda dapat menikmati masakan Bali, Italia, Jepang, dan Eropa. Shore Restaurant yang menghadap Samudra Hindia menyajikan hidangan laut dan daging berkualitas. Untuk menikmati minuman dan hiburan, Anda dapat mengunjungi Oolooloos.


Grand Nikko Bali ReviewGrand Nikko Bali ReviewGrand Nikko Bali Review



Click Image Above To View The Complete List of Images


Bali Resort Hotel | Grand Nikko Bali | Nusa Dua Luxury Hotel
Experience a world of personal hospitality at the Grand Nikko Bali in Nusa Dua. This 5-star resort hotel offers stunning views of the Indian Ocean from its position

Mandara Spa in Nusa Dua Bali | Grand Nikko Bali | Bali Resort Hotel
Mandara spa at Grand Nikko Bali offer wide range of massage and body treatment.

Grand Nikko Bali Bali Indonesia - Best discount hotel rates
Grand Nikko Bali Bali : Instant Confirmation and low rates for Bali Grand Nikko Bali with Agoda.

Grand Nikko Bali (Nusa Dua): See 688 Resort Reviews and 809 Photos ...
Grand Nikko Bali, Nusa Dua: See 688 traveller reviews, 809 photos, and cheap rates for Grand Nikko Bali, ranked #16 of 38 hotels in Nusa Dua and rated 4.5 of 5 at

Grand Nikko Bali (Nusa Dua) - Hotel reviews, photos, rates ...
Grand Nikko Bali, Nusa Dua: See 688 traveller reviews, 809 user photos and best deals for Grand Nikko Bali, ranked #16 of 38 Nusa Dua hotels, rated 4.5 of 5 at

(Grand Nikko Bali ...
(Grand Nikko Bali) - - hotels.com & -

JAL Hotels - World-Renowned Hotel Chain - JAL Hotels | Hotel JAL ...
JAL Hotels, also operating Nikko Hotels, offers great hotel deals on affordable luxury hotel accommodations world-wide, catering to both leisure and business travel.

Grand Mirage Reosrt & Thalasso Bali - Bali Resort All Inclusive ...
Grand Mirage Resort & Thalasso Bali is a 5 Star Bali Hotel with private beach. Offering Bali all inclusive and breakfast packages, suited for families and honeymoons.

Cheap Bali Holidays - Bali Hotels & Resorts
Cheap Bali Holidays - Bali Hotels & Resorts . Browse the latest deals from discounts on hotels and holidays to airline flight sales and low cost tickets.

Bali News: Bali Police Foil Kidnapping of 2-Year-Old Boy
Police Suspect Timor Leste Woman Kidnapped French Child in Bali in Order to Sell the Child to Finance a Trip Home


0 comments:

Post a Comment